Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Poka¿ wszystkie komentarzehamulec przedni bez watpienia podstawowym ostatnio na zakrecie wcisnalem tylni (brak doswiadczenia) do momentu zablokowania kola i tylko czekalem swobodnie az wpadne do fosy:/ ja caly a CBRka no coz tylko plastik do wymiany :)
OdpowiedzW lukach nie hamuje sie tylem! nawet hamowanie przodem jest niebezpieczne zwiekszone jest ryzyko poslizgu kola przedniego >kat nachylenia kola i powierzchnia jaka opona styka sie z podlozem! zalecane jest wyprostowanie motocykla jak na jazde wprost i hamowanie!!!
OdpowiedzJestem niedo¶wiadczonym kierowc± i chcia³bym siê dowiedzieæ jak hamowaæ w ³uku/na zakrêcie. Delikatnie przodem czy ty³em? Zawsze mam problem (nawet przy niedu¿ych prêdko¶ciach), poniewa¿ raz mia³em ¶lizg i trochê siê spinam. Mo¿e co¶ podpowiecie?
OdpowiedzNale¿y wyprostowaæ nieco maszynê i dopiero hamowaæ po zwolnieniu ponownie sk³adamy siê w zakrêt
Odpowiedz